Torsdagstema - Blommor

Några kreativa själar har slagit sig samman och kör torsdagstema. De turas om att välja tema och denna torsdag är det Smäm som har valt temat "blommor". Man får tolka temat hur man vill. Skapa fritt i det som ligger närmast till hands.
 
Jag hakar på med mitt bidrag som blev två nätta armband. Själva "blomstjälkarna" har jag gjort av fjädrar och resten får ni gissa er till ;) 
 
Kul det här! Tror jag hakar på nästa torsdag också!
 
 
 
 
 
 
 
Inte lönt att behålla allt själv. Detta armband på bilden ovan är till salu för den intresserade. 160 kr. Skicka ett mail till [email protected]. Först till kvarn. Tjoho! (Det andra armbandet behåller ja själv sörrni)
Själva hänget mäter ~1,5 cm i diameter 
 

Kommentarer:

1 Torsken:

Fina <3

2 Karin:

Niiice! Ser riktigt välgjorda ut, måste ligga mycket jobb bakom!

Svar: Det tog sin tid. För att sammanfatta...De kommer inte reproduceras! Om inte någon erbjuder ett skämmigt högt pris, då är jag inte den som är den ;)
Sandra

3 a:

Jättefint!

Kommentera här: