Preparing för torsdagstemat

Hej och Hå! Sitter och ritar lite på torsdagstemat, denna gång är bestämt av Bokkei. Temat är "Nostalgi". Får se lite om min tanke blir så bra som jag tänkt mig. Resultatet får ni se på torsdag! :)
 
Jag är sugen på att måla ett porträtt igen, men har idétorka. Ni kan väl hjälpa mig! Känner ni för att låna ut er egen nuna eller förslag på någon annans så kan ni väl hojta till och skicka mig något kort. Vill gäääärna ha mycket att välja på, så får vi se vem den lyckliga(eller olyckliga;) blir när porträttet dyker upp här på bloggen. 
 
 
 

Kommentarer:

1 anna:

så här i mello-tider, är mitt förslag någon av de två som går direkt till finalen i lördagens program :D

Svar: Då gäller det att jag kikar denna lördag. Missade (till min förfasan) förra lördagens program! Tack för tipset! :)
Sandra

2 Karin:

Jag tycker du ska rita christian!... om han vill låna ut sitt ansikte... annars tror jag Sookie skulle va spännande :)

Svar: Jag sitter just nu och målar av hans hand ;P Så lite avmålad blir han. Sookie var en bra idé :))
Sandra

3 Elin:

Du får jättegärna måla av Alicia om du vill! :) säg till om du vill ha bild!
ps. Du är GRYM, är inne och kollar varje dag ds

Svar: Absolut! Fintösa! Skicka mig ett kort du gillar på Alicia så får vi se, kanske dyker hon upp här någon dag! (jag hintar till dig i smyg innan) [email protected] Eller via facebook om du vill :)
Sandra

Kommentera här: