Porträttet - Chapman

Nu har jag snöat in mig på en netflix-serie som heter "Orange is the new black" och fick lust att måla av huvudkaraktären "Piper Chapman" som spelas av Taylor Shilling. Har använt mig av akvarell och färgpennor på grå papper. A4.
---------------------------------------------
Totally lost myself into a Netflix-serie called "Orange is the new black" and got the urge to draw the main character "Piper Chapman", acted by Taylor Shilling. In this piece I´ve used watercolor and colored pencils on gray paper. A4.
 

Kommentarer:

1 Emilia Westerström:

är det nåt paket eller liknande med pennor? att ser ut att vara så himla många nyanser? Grym oavsett

Svar: Oj, det är så många olika märken o pennor att jag inte längre har koll! Detta tror ja att jag målade med akvarell och färgpennor från derwent och cretacolor. O lite promarkers å ;) tack iaf!
Sandra

Kommentera här: