En liten video helt enkelt

Hej och hå! För er som är intresserade har jag slängt ihop en liten video som visar hur jag ritar och lägger färg till ansikten. Tänkte jag skulle filma hela porträttet fram till färdigt resultat, men tröttnade på att behöva ha koll på kameran så ni får se själva människan helt enkelt. Snabbspolar i videon så glöm inte att andas när ni kollar!
 
Innan du trycker på play kan jag tipsa om att scrolla ner lite i inlägget och klicka igång musikvideon med Cary Ann Hearst - Gasoline (fattade inte hur jag lägger till musik i redigeringsprogrammet). Spelar denna på repeat just nu hemma under tiden jag målar :) Mycket bra låt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Åsa (o Aslan):

Shit! Vad du är duktig! helt häpnad över att få se hur mkt du pysslar med bilden! Du gör mig så vacker, bara så du vet :) Aslan väntar ivrigt på att bli färglagd ;)

Svar: Kul att du gillar den :)
Sandra

2 Malin:

Oj, vad häftigt att se videon!! Imponerande hur du skapar så fint med färger och kul att se vad som ligger bakom ett färdigt projekt=)

3 Karin:

Kul idé, det där fick du ju ihop finfint! Jag skulle nog aldrig ha tålamod att filma hela processen :) Åsa blidde jättefin!

Svar: tack :)
Sandra

4 a:

Jättekul att se hur du jobbar och hur bilden sakta tar sig fram! Supersnyggt!

Kommentera här: