Torsdagstema - Svart

Dagens tema är "svart" bestämt av ladythirty. Kika in på hennes blogg för att ta del av de andra bidragen till torsdagstemat. Oooo gillar verkligen denna veckas tema. Svart kommer åter i allt! Speciellt om man målar! Kände för att lyfta fram det och göra ännu ett porträtt med svart fineliner och promarker (visserligen en hel del vit penna med i bilden...men....). Papperet jag målat på har lite grövre textur och är egentligen mörkt grå, men blev brunaktig tillsammans med vit och svart. 
 
Just de, vem har jag målat av?? Ingen mindre än Foo Fighters sångare Dave Grohl. Målade den samtidigt som jag lyssnade på deras album In your Honor. Därav har jag skrivit "Hell" och "Miracle" i bakgrunden. Mina två favoritlåtar i detta album. 
 
För lite bättre effekt, scrolla ner och starta musikvideon ;))
 
 

Kommentarer:

1 LADY THIRTY:

Snyggt!!

2 Karro:

Riktigt snyggt!

3 Nina:

Du är grym Sandra!
/Nina

Kommentera här: